Bakgrunn

FB

torsdag 1. november 2012

Julemagasin


Jeg er ingen fan av tørre kaker som ingen spiser før jul, det er bare et fåtall jeg liker og som blir spist her i huset. Min mor har alltid laget jule-snop istedet for tørre kaker, hjemme var det marsipan, peppermyntekuler, karamell og skumboller blandt annet som havnet i kakeboksene før jul.

De siste årene har jeg adoptert endel av denne tradisjonen og laget blandt annet peppermyntekuler, risboller og marsipankuler har ligget i kakeboksen hjemme hos oss. Sammen med et par andre ting, blandt annet min første Delfiakake som jeg laget ifjor.

Derfor ble jeg veldig fristet av denne oppskriften med fruktkonfekt i julemagasinet jeg kjøpte i år.




















Jeg synes de såg kjempegode ut, og skal ikke se bort fra at de havner i en boks hos oss i år. 

Det kommer videre oppskrifter på alle tingene jeg skal lage før jul. Jeg liker å være ute i god tid, så tidlig i desember begynner jeg nok på årets "bakst" 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.