Bakgrunn

FB

mandag 12. november 2012

Julegavetips til veninner

Neste på julegavelisten er veninner, mange kjøper nok en liten ting til sine veninner. Ofte kjenner man personen veldig godt, og vet hva personen liker og hvilken smak i interiør. Kan nok også hente inspirasjon til julegave til veninner i listen jeg skrev med Julegavetips til mor.


1. Gavepakninger fra Body Shop, sett sammen selv eller kjøp ferdige
2. Skilt fra Kremmerhuset , med ordtak eller oppskrifter
3. Rosa verktøysett fra Spar Kjøp, det burde alle damer ha
4. Happy Lights til dekor på soverom eller stuen
5. Swarovski øredobber, fine enkle og ikke minst populære øredobber
6. Willow tree figur, mange fine som passer til veninner
7. Skåler fra Bruka Design, til chips, godis eller snacks

Dette var det jeg klarte skrape sammen kjapt, litt med inspirasjon av meg selv og hva jeg ville ønsket meg. Jeg har selv kjøpt småting til to av mine veninner, de står dog ikke på listen her. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.