Bakgrunn

FB

søndag 18. november 2012

Julegavetips smågutter

Neste på julegavelisten er smågutter, fra 2 til 6 år Jeg har sjekket endel på BR sine sider og tenkt endel på hva min egen lille gutt på nesten 5 år har og ønsker seg.

Jeg er ikke noe flink å kjøpe gaver til andre som når mine små skal i barnehagevenner sin bursdag. Mye av det har nok med at jeg er litt kresen på å kjøpe, og ikke så veldig glad i småting uten "mål og mening". Da tenker jeg på småting som bare forsvinner og ikke brukes til noe, eksempel mange små små biler.

Men dette er mine ideer til småguttene til jul


1. Brannmann Sam bil, finnes også i figurer og andre småting
2. DVDer, her med Postmann Pat men på BR og andre butikker finnes hundrevis av titler
3. Lego lommelykt, de er ganske så kule for å lyse opp mørke rom eller ute
4. Matboks kan være greit å ha flere av, her en med Smurf men finnes mange andre motiv
5. Småsett i Lego, finnes i flere varianter til under 100 kroner også
6. I Lego City finnes det politistasjon, brannstasjon og andre ting som finnes i en by
7. Til de noe mindre guttene vil en verktøylastebil kanskje være tingen
8. Den Sorte Dame til Kaptein Sabeltann er garantert å finne under mange juletre
9. Cd spiller til å tune opp og spille høy musikk på gutterommet
10. En ryggsekk til småturer eller frem og tilbake i barnehagen
11. Småbiler i metall, noen samler også på disse
12. En hver liten gutt sin drøm er vel en Radiostyrt Bil

Kan jo samtidig tipse om Gavegeneratoren til BR leker som jeg synes er veldig smart. Du finner den her. Du kan stille inn prisen du vil betale for gaven, om det er jente eller gutt og også hvilken alder gaven er til. Mye av det jeg har funnet her har jeg tatt derfra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.