Bakgrunn

FB

tirsdag 20. november 2012

Julegavetips jenter

Neste på julegavelisten er jenter i barneskolealder, fra 6 til 13. Dette er nok en av de kategoriene jeg selv synes det er vanskelig å kjøpe gaver til. Litt lettere å kjøpe til jenter enn gutter synes jeg likevel, siden jeg tross alt har vært jente i denne alderen selv.

Dette er mine ideer til jenter i denne aldersgruppa.




1. Puslespill finnes i mange motiv og med forskjellig antall biter
2. Zoobles er noe jeg har forstått er veldig populært, finnes i mange figurer og med små hus og utstyr.
3. De fleste småjenter liker vel å pynte seg, et smykke eller anheng er jo den perfekte gave. 
4. Spill til Nintendo DS, finnes i Zoobles eller mange andre versjoner.
5. Lego Friends er populært for mange aldersgrupper, også gjennom hele barneskolen.
6. Ull i alle farger og fasonger, dette er fra Pierre Robert. 
7. Sengesett er ofte en populær gave, her i rosa med små katter på fra Princess.
8. Personlige fargeblyanter med gravert navn på, her fra Pledd.net.
9. Bøker er alltid populære gaver, spesielt for foreldrene kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.