Bakgrunn

FB

tirsdag 20. november 2012

Julegavetips gutter

Neste på julegavelisten er gutter i barneskolealder, fra 6 til 13. Dette er nok en av de kategoriene jeg selv synes det er vanskelig å kjøpe gaver til. Mye fordi jeg ikke har noen barn i familien selv i denne alder, og fordi når jeg var i denne alderen var det nok helt andre ting man ønsket seg enn nå.

Dette er mine ideer til gutter i denne aldersgruppa.





1. For aktive barn er ull alltid et godt tips. Jeg er veldig glad i Pierre Robert ullen.
2. Sengesett med Angry Birds er vel rimelig kjekt for en gutt i denne alderen.
3. Det å spille sammen er jo veldig kjekt, for eksempel Monopol.
4. Spill til Playstation eller andre tv-spill, som finnes i mange ulike typer alt etter alder.
5. Fargeblyanter til bruk hjemme eller på skolen er vel noe de fleste barn bruker.  
6. Og hvis de ikke kan tegne så kan de jo lære seg sammen med Øystein.
7. Dvd finnes i et utall typer og sjangrer, eks Cars.
8. Hvis ungene vil ha discotek hjemme i kjellerstua eller på rommet kan jo et partysett passe.
9. Beyblade er som kjent ganske populært blandt gutta, utvalget er kjempestort.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.