Bakgrunn

FB

onsdag 21. november 2012

Hobbyskuff


Jeg har dessverre ikke et eget rom jeg kan ha hobbytingene mine på. Skulle gjerne hatt et kombinert gjesterom/kontor med god plass til alle småtingene.  Men på den annen side så trenger jeg vel ikke et helt rom heller, er ikke så mye. Det får faktisk plass i en skuff med god organisering.


 Bakerst er det innpakningspapir i diverse farger, skuffematte fra Ikea og brukte wallstickers som er på barnerommene. Her er det heklegarn i ulike farger, mange heklenåler og mye annet kjekt.
Oppi julekort esken er det julekort og klistremerker jeg setter på julekortene.


Sløyfebånd i alle regnbuens farger. De fleste er kjøpt på Ebay, de tynne i sort, rosa og lilla er fra Søstrene Grene til 11 kroner rullen. Altså ikke kjøp sløyfebånd på hobbybutikker eller noe, der koster vel en meter det samme som en rull på Ebay. Søker du på satin ribbon får du lassevis med treff og prisene er lave.


Pakkebånd i ulike farger, tykkelse og design, små tre-hjerter fra Princess, hjemmehekla røde hjerter og småhjerter fra Nille har fått plass i en liten hermetikkboks. 

Skuffen gjenspeiler hvor systematisk og ryddig jeg liker å ha det. Før hadde jeg litt her og litt der og det var ikke alltid like lett å finne noe når jeg skulle ha det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.