Bakgrunn

FB

fredag 2. november 2012

Giveaway og god helg!!

Jeg har en gang i ny og ne brukt å stikke innom Giveaway siden til Norske Interiørblogger Før fant man denne siden her men etter omlegging til ny side på eget domene skal man finne denne her. Men det er jo ingenting der inne lenger. Og det synes jeg er litt merkelig, for skulle tro at november er en tid det er bra å ha konkurranser på. Men hva vet vel jeg.

Er det rett og slett ingen som har Giveaway for tiden?

Om du vet om noen Giveaways vil jeg veldig gjerne vite.
Tusen takk for å legge det inn som en kommentar til dette innlegget.

Ellers så er det fredag idag og det innebærer at det er helg. Alle liker jo helg uansett om en er i jobb eller hjemmeværende. Om du jobber deltid eller heltid, eller er sykemeldt. For meg er helg først og fremst familietid, slippe å ha klokke på om morgenen og ta ting som de kommer.

Da gjenstår det bare å ønske DEG som leser dette en riktig


Uansett hvilke planer du har for den første helgen i november. Selv har jeg ikke så mange enda. En ting vet jeg og det er at jeg skal lage komler/raspeballer/potetball på søndag, og DET gleder jeg meg veldig til.




13 kommentarer:

  1. Hm...kanskje jeg må lage en giveaway da?? Er egentlig lenge siden jeg har gjort det, så det er nok på tide. Noe spesielt du ønsker skal være med på giveawayen fra en av mine 2 nettbutikker? Bare skriv hvis du har spesielle ønsker, så skal jeg se om jeg kan dra igang noe :) Knapp til å komme inn på nettbutikkene er øverst på bloggen min. Ha en koselig fredag videre. Her høljer det ned samtidig som det er sol...

    SvarSlett
  2. Jeg fikk ikke lagt min ut på NIB, men skal prøve nå som det er ny blogg.

    Og jeg sier mer enn gjerne jatakk til give away fra salige lavendel ;)

    Ønsker deg en god helg. Her blir det hyrdepai til middag og generell rydding og sortering før flyttinga..

    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Jeg har og har hatt masse give aways den siste tiden, det florerer rundt om ;)
    Hos fransiskas verden er det sånn link man kan registrere give awayen sin :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2012/10/her-kan-du-registrere-din-giveaway.html
    her ligger en del :)

    SvarSlett
  5. Jeg har en giveaway på gang med trekning 14. november :)

    http://hviteblonderogmykekarameller.blogspot.no/2012/10/giveaway-og-valgfri-arne-jacobsen-kopp.html

    Klem Heidi

    SvarSlett
  6. Jeg har link på høyre side i bloggen min der det er to plasser man kan finne giveaways - ta en titt!
    Bare å trykke på bildet så kommer du inn på siden:-)

    Klem Veronica

    SvarSlett
  7. TUSEN takk for alle kommentarer med tips til nye giveaways, nå er høyre siden fyllt godt opp igjen.

    SvarSlett
  8. Hei Hege:)
    Så utrolig gøy at du ville være med på min giveaway:)
    Krysser fingre;)
    Fin kveld videre:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Visst du stikker innom bloggen min, så er det linket til endel give away's der som jeg er med på :)

    Ha en fin helg videre.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Christine, nå fikk jeg enda fler å delta i.

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.