Bakgrunn

FB

fredag 26. oktober 2012

Sortering i boks!


Hvem har ikke mange kvitteringer og papirer man vil ta vare på?
Hvor irriterende er det ikke at de ofte bare havner i en haug et sted på kjøkkenet eller stuen.
Hvem vil vel ha papirer slengende rundt. Enda mer kjipt om det er noe viktig og det skulle bli borte.

Jeg har funnet mange favorittesker på Søstrene Grene, min nye favorittbutikk i Sandnes. Jeg liker den butikken så godt at jeg nesten får abstinenser når det er lenge siden jeg har vært der.
Man kjøper flere ulike pappesker på Søstrene Grene (eller andre butikker selvfølgelig)
De to små øverst er perfekt til kvitteringer for varersom man gjerne vil ta vare på, men kanskje ikke helt har tid til å sortere med en gang.

Så har du papirer og andre småting liggende rundt er dette virkelig et tips til deg.

Det hører også med til historien at jeg innstendig hater ting som blir liggende hist og pist, så dette var en fin løsning for meg. Jeg har arkivmapper og permer i andre etasje- men ikke altid det blir satt på plass med en gang....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.