Bakgrunn

FB

torsdag 4. oktober 2012

Litt nytt på badet

På badet har vi en Malm kommode med 4 skuffer i hvit. Når ungene var mindre hadde vi stellematte oppå her, og stelleutstyr i øverste skuff. Nå har ikke matten vært i bruk på en stund, men jeg har ikke helt fått fingeren ut for å få den bort. Men nå har den måtte vike og blitt lagt vekk, ikke for å tas frem igjen for her kommer ikke småbarn i hus igjen før vi blir besteforeldre. Og det blir lenge til det!

 Mannen i huset hadde vel helst sett at det ikke skulle være noe oppå der og han bare kunne legge klærne sine der. Men kona ville noe annet, og siden kona (da altså meg) har litt mer peiling og interesse for ting som er fint så ble det litt småting oppå der.

I kommodeskuffene oppbevares hårføner, hårklipper, håndkler til ungene, pyjamaser, truser til ungene, kluter og diverse annet som ikke har annen plass. Dette er en av flere Malm kommoder vi har i hus, og jeg er kjempefornøyd med de alle sammen. Enkle, solide og fine kommoder! Også rommer de veldig mye!


 Sånn ser den altså ut der den står inni hjørnet.


Oppå står den fine "strikkeboksen" fra Feel jeg kjøpte for ikke lenge siden.
En tom hermetikkboks med lilla sløyfe på med en hårbørste til ungene oppi.
Og en fin metallboks hvor hårstrikk og pynt til minstejenta ligger.


Jeg synes det ble ganske enkelt og fint. 

Og det er enda mye plass til å legge klær og håndklær på når man dusjer.
Da ble det et lite kompromiss med mannen likevel. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.