Bakgrunn

FB

mandag 22. oktober 2012

Kamille Ideer

Når man ligger syk og ikke orker så mye er noen gode blader gode å ha. Enten interiørblader eller andre blader, men aller helst det første for min del. Gleden var derfor stor da jeg kom over ett nytt blad fra Kamille i bladhyllen på handletur midt i sykdommen. 


Det heter Kamille Ideer og jeg ble så nysgjerrig at jeg tok det med meg i kurven.

 "Kamille Ideer er et helt nytt magasin i salg nå, proppfullt av inspirasjon, tips og oppskrifter innenfor interiør, mote, mat og blomster. De fineste tingene lager du selv!" 

Og det angret jeg ikke på, for her var det mye bra å lese. Mange gode artikler som satte i gang litt tankeprosess for å prøve å bli litt mer kreativ. Og bare veldig mye bra lesestoff.



Her en artikkel om Lampefeber med mange kule og artige lamper.


En annen artikkel omhandlet Maskefeber siden det er så in med strikking eller ting som ser ut som det er
strikka, altså med print at strikking. Mye fint her også.

Så mitt tips hvis du trenger godt lesestoff denne uken er å kikke etter Kamille Ideer i bladhyllen og håpe du blir like fornøyd som meg. 

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.