Bakgrunn

FB

torsdag 25. oktober 2012

Endelig på rett kjør igjen!

Hverdagen er i gang igjen etter sykdom, ting har vært litt på halv åtte i det siste. Først ble som kjent jeg syk, deretter har de to små i husstanden hatt det og nå sist mannen. Men nå håper vi det verste er over for i år, sykdom er ikke velkommen her i huset før 2013.

Torsdager har jeg handledag. Da tok jeg med meg disse to julemagasinene jeg skal kose meg med senere idag og dagene videre. Gleder meg til å lese og gleder meg til jul, under to måneder igjen.



Mulig jeg kombinerer julemagasin med programmet Solgt på Nrk1 ikveld.  Jeg synes det programmet er så kjekt, og har ofte mer peiling på prisene enn eiendomsmeglerne har. Mulig jeg skal få meg en ny karriere, nå som jeg fra 5 november står uten jobb...


Kjøleskapet er fylt opp, rakk heldigvis og vaske det igår kveld også før det var torsdag og en handletur til Rema 1000 for å fylle det opp igjen. Bruker ofte være veldig glissent onsdagen, så er du usikker på hvilken dag i uken det er kan du nesten bare se i kjøleskapet.

Bloggelysten er tilbake igjen, og så sant vi holder oss friske alle mann skal jeg blogge mer. Har ideer til innlegg i et notat på mobilen, så endel å jobbe med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.