Bakgrunn

FB

mandag 24. september 2012

3 måneder igjen


Til  julenissen kommer med gaver til store og små. 3 korte måneder til julaften idag.

Til vi kan pynte hus og hjem i rødt, med nisser og engler, halmbukker og det som gjør at nettopp DU føler at det er jul!!

Kan jo begynne med at noen ting faktisk er i rute, selv om det er så lenge tid. Mange julegaver er kjøpt inn allerede, aldri før har jeg vært så tidlig ute. Idag bestilte jeg en til på nettet som jeg vet vil falle i smak. Mange er allerede i hus eller på vei, og en stor del av tingene kommer fra Ebay i år. Andre ting er kjøpt på opphørssalg, tilbud eller bare fordi jeg fikk en god ide. Og de som ikke er kjøpt har jeg på en på en liste på mobilen, så skriver jeg ned om jeg kommer på noe genialt.

Men det viktigste med å pakke inn gaver er jo innpakningen, det er planlagt hvordan det skal se ut om ikke annet. Men å pakke inn selve gavene gjøres sent, så sent som mulig egentlig. Noen gaver skal jo ut på en liten ferd før vi når mottaker, så de må evt tas før.

Til slutt noen mimrebilder fra julen ifjor. Jeg begynte å blogge før jul ifjor, så rakk å få med noen julebilder. 12 Desember er datoen bloggen min feirer ett år.



 Fint pynta juletre med soppkule jeg fikk i gave.


Og min første delfiakake, definitivt ikke den siste for den var knallgod!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så flink du er!! Jeg har også begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe til julegaver, men det hadde vært sååå godt å fått de i hus... Prøve å kose meg med innpakningen i stedet for å stresse i siste liten, litt av gleden blir borte da...
    Tenk så godt å være ferdig med det meste i god tid, for deretter bare kose seg og shoppe til eget bruk i tiden før jul. Ha en fortreffelig tirsdag!

    Klem fra Bente

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.