Bakgrunn

FB

onsdag 15. august 2012

Stille dager!


Mens de fleste er ferdig med ferie for lenge siden nyter jeg de siste dagene av vår ferie. Heldige er vi som har ferie uten at den regner i hel- denne uken skinner solen på oss i Sandnes. Idag har vært en av de fineste dagene på lenge, og den har blitt tilbragt på terrassen med godt selskap og god mat.

Når man da skulle ha tid til å blogge fikk jeg det for meg at jeg skulle ut å vaske alle søppelcontainerne våre. For en gangs skyld var de helt tomme alle tre, ettersom vi kom fra vår siste ferietur i går. Og da må man nytte på mens man kan. Og plutselig var kvelden slutt og det var mørkt ute.

Neste uke er rutinene på plass igjen og livet tilbake til normalen. Ungene i barnehagen, mor på jobb tre dager i uken og mannen i huset i sin 80% stilling. Og godt skal det bli! Ettersom ungene har full plass fra høsten av får mor og far mer tid hjemme, jeg har mer tid til meg selv og hus og hjem- og ikke minst blogging.

Håper jeg da!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.