Bakgrunn

FB

mandag 20. august 2012

En siste gang....


Ikke for første gang i år, har rett og slett kommet ut av tellingen. Et innlegg om saken finnes her. Men for siste gang.... Forhåpentligvis.

 Må nytte på de lyse kveldene så lenge man har de, så her var det å legge to unger søtt under dynene sine for å sove en god natts søvn. Så bar det rett ut, på med hagehansker og frem med bøtte.  Ugressfjerning har nemlig stått på tapeten igjen, også denne gangen på fremsiden ved innkjørselen.

Makan til kjedeligere arbeid skal man lete lenge etter. Kunne aldri jobbet i Parkvesenet!!


Det er hovedsaklig løvetannblader som plukkes bort. Der hvor naboen har planta hekk var bladene nesten en halv meter lange. Vet at jeg ikke trenger å luke i andres "hager" men når de ikke gjør det selv går det utover utseende i min oppkjørsel. Ofte sier jeg "skal du ha noe gjort må du gjøre det sjøl" og det gjelder virkelig her. Tror de luket EN eneste gang i mai, og det var vel det. Så nå har jeg "hjulpet" dem- men det var jo til min vinning.

Ellers er livet igang igjen med barnehage og jobb igjen etter ferien. Vi hadde sein ferie i år igjen, så idag var første dagen min på jobb igjen. Deilig og komme tilbake, mye å gjøre og endel å ta tak i på jobb som hjemme.

Livet på bloggen er igang igjen også, og hodet mitt vrimler over av ideer til innlegg, ideer og prosjekter for høsten og tiden frem mot jul. Jul er et stikkord på sniktitten under, et prosjekt jeg har på gang.


Mer om dette kommer senere!!

God mandagskveld til alle. Jeg skal spise noe kvelds, kikke litt på tv, lese litt blogger og gjøre tusen andre husmorting. Ok kanskje ikke tusen, men mange.

Et tips helt på tampen, vil du netthandle litt interiør på en mandagskveld kan du legge turen innom Moolo- en relativt nyåpnet nettbutikk som kjører gratis frakt ut dagen!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.