Bakgrunn

FB

tirsdag 24. juli 2012

Nytt hus i sink


Dette fine lille huset fant veien til min postkasse for ikke lenge siden. Lite i mørk grå sink med et lite hjerte oppe i mønet. Det kan også henges opp, enten inne eller ute. Aldri hatt ute, men kan se for meg det blir fort stygt, men om man orker ta ting inn og ut hver kveld er det jo mulig.


Det er ikke så høyt, og det kommer fra BoGleder. Jeg var i tillegg så heldig å finne en kampanje med gratis frakt, ellers blir jo ofte netthandel på småting veldig dyrt.


Jeg plasserte det ved siden av mitt andre sinhus fra Kremmerhuset som er noen år nå, så laget jeg to hus tett i tett.

 

Også står de sammen med de små hvite figurene mine og et lys på hjørnebordet.

Jeg er såklart kjempefornøyd, tilogmed 4 åringen var henrykt og sa "så fint lite hus mamma"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.