Bakgrunn

FB

tirsdag 26. juni 2012

Litt småendring i stuen

Litt etter litt faller ting på plass i stuen. Det tok bare 3 år liksom.


Det hjemmelagde lerretet som før stod på toalettet ute i gangen fikk komme inn i varmen i stuen. Savner egentlig en grønnplante, ala eføy oppå der, men det trives lissom ikke her i stuen. Det er ikke så mye direkte sollys oppå denne hyllen heller. Funderer litt på å kjøpe en naturtro i plast for å livne opp litt...

Bokskapet har fått den dekoren jeg så for meg da jeg laget til grenene og bestilte lysestakene. (se bort fra ett manglende lys, butikken som jeg vet selger det i Sandnes er tomme for den størrelsen)

Eneste negative nå er jo at jeg er så fornøyd med det som står oppå der at det bare er dumt at det er inni hjørnet så ikke så lett å se på i stuen vår. Men jeg ser det ofte og er veldig fornøyd, det er det viktigste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.