Bakgrunn

FB

tirsdag 12. juni 2012

Dukkehuset tatt i bruk

Og jeg tror det er lenge siden de to små på 3 og 4 år har lekt så lenge helt stille uten å mase eller komme løpende å spørre (les: mase) om noe. Så da kan det vel betegnes som en suksess allerede.

Jeg ga de streng beskjed om at møblene skulle være inne i huset og ikke tas ut. De er vel egentlig litt små til å leke med det, jeg gikk på skolen da jeg fikk det som liten.

Og siden jeg faktisk er litt redd for det så turde jeg ikke sette det i en hylle, men det står foreløpig bare på gulvet. Plutseligkan de nemlig få det for seg å rive det ned, så mest sikkert at det allerede står på gulvet- sånn foreløpig hvertfall.





4 kommentarer:

  1. Koselig med dukkehus!:)

    Ang spørsmålet på den runde puten:
    Jeg vet faktisk ikke om den kommer inn igjen, er mange som har spurt men har ikke fått noe særlig svar fra hovedkontoret når vi har spurt :) Men hender at varer vi får kommer inn igjen senere - skiltene vi hadde før jul, kom igjen nå feks - så kan hende!:)

    Kan si ifra om jeg får vite noe mer jeg!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte!:)

    SvarSlett
  2. Så fint dukkehus, og dette kommer de sikkert til å få mye gled av i mange år fremover.
    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Dukkehus er stas her i huset også ja

    Jeg trøstespiser bringebæris ettersom det ikke var Greys

    Klem
    Lotte

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Å, så stas med dukkehus!!
    ..jeg husker at jeg ønsket meg et sånt et som barn...
    Ønsker deg en riktig god natt, og en glad ny dag ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.