Bakgrunn

FB

onsdag 13. juni 2012

Buzzador, Air Wick

Jeg er Buzzador, og har vært det en god stund.

Jeg har tidligere buzzet; Vanish, Santa Maria Thai, Pampers Active Fit, Naturnes barnemat, Bonytt, Lovefilm, Telenor Mobil bredbånd og Hipp fruktmos.


Jeg fikk en eske med 12 pakker duftpinner. De finnes i to dufter og jeg tok først i bruk Cool Linen, den lyse.
Man skal prøve ut begge duftene, for deretter å dele ut resten av pakkene med Cool Linen. 


Oppi pakken er det selve duftoljen, lokk med forsegling og 6 duftpinner.
Du skal deretter fjerne forseglingen, sette på lokket igjen og sette pinnene oppi.

Jo fler pinner jo mer lukt, jeg begynte med alle seks oppi men har nå tatt ut så det bare er 3 stykker da det rett og slett luktet litt for mye ute på det lille toalettet hvor jeg nå har plassert den.

For å melde deg som Buzzador, kan du trykke her så finner du mer informasjon om hva det går ut på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.