Bakgrunn

FB

onsdag 27. juni 2012

Blomstertrillebår

For noen år siden fikk jeg denne fine hjemmelagede trillebåren i tre av min far. Den er malt i en lys farge og jeg er veldig fornøyd med den. Men siden jeg på sikt skal male inngangsdøren i en mørk grå farge skal også denne få ett nytt strøk, ser at den trenger litt oppfriskning.



Den er kjempefin og er i år beplanta med spanske margeritter, min favoritt. De er så fine de blomstene, tåler mye og vokser og gror uten alt for mye stell.


 Fremme har jeg en hvit dekkeplante som jeg ikke husker navnet på,  jeg kjøpte den bare fordi den var fin og fargen passa til margerittene.


Hvis du er litt handy, eller har en mann eller pappa (eller mamma forsåvidt) som kan snekre litt og er handy er det sikkert ingen sak og kopiere denne. Det ser ikke så veldig vanskelig ut, sånn egentlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.