Bakgrunn

FB

fredag 22. juni 2012

Blomsterservice

Hver fredag har jeg "service" på alle blomstene i huset, det innebærer vanning og evt gjødsling. Og siden jeg ikke har så mange så tas de ut på kjøkkenet hvor jeg vanner og styrer med de.


Vanner godt i vasken og setter de så de kan renne av seg vannet der før jeg setter de i potten igjen.


To orkideer, en krysantemum og min siste lille grønnplante.


De fleste peonene var avblomstret, drysset og visne.
Men noen var fine enda, så de ble satt i de søte småvasene mine.


Så lever de forhåpentligvis litt lenger.

Jeg er sliten etter 5 dager på jobb denne uken, altså full uke. Heldigvis jobber jeg bare deltid 3 dager i uken, og det passer meg perfekt. Greit det er tilbake med 3 uker neste uke, mer tid til å slappe av og mer tid med ungene.

Bruk gjerne helgen til å delta i min Giveaway.

God helg alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.