Bakgrunn

FB

fredag 11. mai 2012

Vinneren av Giveaway!!

Jeg har foretatt en trekning i min giveaway.





Ved hjelp av Random.org kom jeg frem til




at





vinneren






er





kreative







...................................................................









May Helen med bloggen Kronprinsessene. Hun slo til med full pott og seks lodd og trakk det lengste strået.

Send meg din adresse på epost: frokenhege@gmail.com så skal jeg få sendt premien din vei. 




Jeg takker for mange påmeldte og god respons på min første giveaway, det kommer nok flere etterhvert.


1 kommentar:

  1. Hurra!
    Nesten som en bursdag-presang dette jo ;)
    Beklager at jeg ikke oppdaget mailen fra deg før nå...
    Godt i ett her med bursdag-feiring og forberedelser!
    Sender mail med adressen.
    Klem May Helen

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.