Bakgrunn

FB

søndag 6. mai 2012

Sjal

Veldig sjelden jeg finner noe til meg selv av klær på KappAhl, men de har endel fint til ungene innimellom. Men så har jeg fått litt sjaldilla da, og synes dette skjerfet var kjempefint.



Så når man i tillegg får det spandert på av en snill svigermor kan man jo ikke annet enn å takke pent og smile fornøyd.


Min lille datter hjelper til å holde ut så en kan se hvor fint det er på kantene.

Svigermor sa det var fint å se meg i litt farger. Og skal vel ærlig innrømme at grønt ikke er fargen jeg velger først. Også er det ikke grønt egentlig, men mer mint. Også er det noe annet om man bruker det til sort jakke og det er nesten det eneste av farger du har på deg

Superfornøyd med sjalet som er tatt i bruk allerede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.