Bakgrunn

FB

søndag 15. april 2012

GH Interiør

Hjemme på Os som jeg kommer fra så er det en kjempefin Interiørbutikk som jeg prøver å besøke så ofte som mulig. Det er GH Interiør i Brugata, midt i sentrum av Os.



 På en regnværsdag i april ser butikken slik ut fra utsiden.


Men hvilken rolle spiller det at det regner ute når det bugner av mange fine småting, storeting, interiørting, puter, dekketøy og alt som trengs innenfor dørene.


 De har en hel reol viet de kule skålene fra Bruka Design.


 Enda fler fine ting i hyllene som bare roper på et nytt hjem.


 Butikken er kjempefin inni, dekket på fine bord med mye fine lykter og andre ting.
Her er bordet som er rett frem når en kommer inn.

Jeg var så heldig å få et gavekort til denne butikken til min bursdag nå i disse tider. Og da er det jo virkelig bare fritt frem for å finne seg noe man liker. Og det var ikke så lett. Men jeg er slik laget at jeg må ha en plass før jeg kjøper ting. Og denne gangen tenkte jeg å finne noe fint å ha ute i gangen når vi får shina siste rest med skoskap og ting der ute.


Så hva ble med meg hjem i posen?


 Disse to fine lyktene, likte så godt at det var hjerter i de og at de ikke kan knuse.
Litt greit å tenke på når ungene skal ferdes frem og tilbake i gangen.


Fallt også for disse to trehjertene selv om jeg ikke helt vet enda hvor jeg skal ha de.

Så om du er i Os eller området rundt vil jeg virkelig anbefale deg å ta turen innom Brugata i sentrum og denne fine butikken. De har ikke egen internettside, men du kan besøke de på Facebook her.


1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.