Bakgrunn

FB

fredag 2. mars 2012

Vår!!

Med ti grader og sol fra knallblå himmel føles det som vår ute selv om det bare er 2 mars. Jeg er av de som håper det ikke kommer mer snø nå, men at vi heller kan dra til snøen som vi skal om noen uker på hytte på fjellet.


En deilig del av våren er å tørke klær ute.
Og den deilige følelsen praktiserer jeg nå!!

Vaska en maskin med hvitt 40 graders tøy med deilig skyllemiddel som står ute på terassen.
Jeg må altid passe på det IKKE kommer regn når jeg setter ut, men det ser det ikke ut til at det skal gjøre resten av dagen idag. Aller helst skulle jeg hatt overbygget terasse så klærne kan henge uten nesten hele året, men det har vi desverre ikke her.

En deilig ting med det å "ta helg" er å ha rent hus. Det har jeg også idag, fra topp til tå. Eller hvertfall nesten. Også er kjøleskap og matskap fyllt opp med nye matvarer for en hel uke til, det er også deilig. Før synes jeg det var ganske så kjedelig å handle mat, men det synes jeg heldigvis ikke lenger. Er dog noe kjekkere å handle interiørting, men det kan man jo ikke gjøre hver fredag. Eller?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.