Bakgrunn

FB

onsdag 7. mars 2012

Spiseunderlag


Jeg rydda i skuffene med dukene en dag og fant frem igjen disse spiseunderlagene med røde blomster. Jeg hadde nesten alle pynteting i rød for et par år tilbake, og mener å ha fått disse i bursdagsgave av noen i familien.



Uansett så hadde jeg tenkt å se etter noen lignende for å ha på kjøkkenbordet. Til å beskytte bordet for små grisehender på ungene på 2,5 og 4 år. Så de ble tatt rett i bruk med en gang. Mye lettere å tørke av disse enn å måtte vaske hele bordet etter bruk.



Også var de ganske fine inni hjørnet bak den røde spagettiboksen fra Kitchn.

1 kommentar:

  1. Vil tro det er kjekt med sånne spisebrikker når man har barn ja. Og så er jo rødt en frisk farge :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.