Bakgrunn

FB

torsdag 15. mars 2012

Serviettdilla

Jeg har serviettdilla, og jeg innrømmer det gjerne! Jeg har svært vanskelig for å gå forbi et stativ med servietter en hvilken som helst dag. Noen ganger kan jeg bare kikke, men mange ganger må jeg bare kjøpe noen. Kjøper ikke ekslusive servietter, det er for dyrt synes jeg. Men Nille og Europris har mye fint, og ofte er det jo samme serviettene der som på eks TilBords også- bare til en mye lavere pris.

Så da må jeg jo lage ett innlegg om det og vise frem de serviettene jeg har i skuffen min for øyeblikket.

Det er egentlig ganske lite her nå, på det "verste" kan jeg gjerne ha dobbelt så mange. Den ene pakken der har jeg også to av, siden jeg skulle bruke opp en tilgodelapp på Princess.


Av farger er det litt rosa nå for tiden, ellers mest grafisk mønster i sort og hvitt som er min smak. Passer til det meste. Også har jeg ofte servietter kjøpt for å passe til en anledning, nyttår eller bursdag. Nederst til venstre sees de fine rosa serviettene jeg fikk i overaskelse i posten, skrev om det her.

Alle serviettene ligger i en skuff i min elskede Malm kommode i stuen. Der er det også flere typer stearinlys som bruker rundtomkring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.