Bakgrunn

FB

fredag 30. mars 2012

Litt nytt på Gjestetoalett nede

På Gjestetoalettet nede som jeg tidligere har skrevet om her har det også kommet litt nytt. Det er ikke så mye ting på veggene der nede, og ettersom jeg hadde litt  Stockholm Blad stoff igjen fra Ikea så kom jeg på denne lille ideen.


Satte stoff i en ubrukt ramme som jeg hadde liggende.


Hengte opp på veggen rett innenfor døren så en ser det med engang.


Stoffet er det samme som på lerrettet som er oppe på svevehylla.
Siden forrige innlegg har jeg rulla håndklene istedet for å ha de bretta.


Med små barn i huset så er det ikke så veldig smart å ha nøkkelen stående i døren. Plutselig finner en nysjerrig 4 åring ut hvordan det fungerer og låser seg inne. Så derfor har nøkkelen ligget i vinduskarmen.

Inntil idag da mor fant frem en liten spiker og rødt sløyfebånd.
Vips en enkel dekorasjon og praktisk måte å henge opp nøkkelen på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.