Bakgrunn

FB

lørdag 17. mars 2012

For salg?!?!


Jeg har disse liggende i en skuff oppe. Jeg var veldig glad i de før, og da passa det inn i stilen. Men nå klarer jeg ikke bestemme meg for om de er fine eller rett og slett mindre pene.

Det er torsoer i hvit stein eller noe, de veier hverfall endel. De kommer fra Nille og er sikkert 10 år gamle. De var ikke veldig dyre, kosta under 100 lappen pr stykk tror jeg.

Så til saken da, skal man beholde eller selge?
Satse på jeg endrer stil og vil sette de frem igjen en gang?

Eller selge til noen andre som faller like mye for de som jeg gjorde den gang for ti år?

Hvis noen som leser dette, eller som vet om andre som kan være interesserte å kjøpe så send en epost til frokenhege@gmail.com så blir vi enige om pris.

Uansett så har de trolig et bedre hjem hos andre enn bortgjemt i en skuff hos meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.