Bakgrunn

FB

torsdag 26. januar 2012

Utfordring

Bloggen Fru Fransen har en utfordring gående med "Historien bak bloggnavnet ditt"

Og det må man jo delta i såklart.

Når jeg valgt bloggnavnet til den nyoppstarta bloggen min tenkte jeg at det var et navn jeg kunne stå for. Et navn som var litt personlig og betydde noe. Ikke bare noe som fallt en inn der og da, og som en kanskje gikk lei noen måneder senere.

Siden jeg heter Hege så er det jo naturlig å bruke det navnet i bloggnavnet. Nå er ikke jeg Frøken lenger, men har ring på fingeren og er gift. Men Fru Hege ble for gammeldags for meg, så jeg valgte det som hørtes penest ut.

Er jo ikke dumt at man høres yngre ut heller, og som 33 år kan jo det bety noe....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.