Bakgrunn

FB

torsdag 26. januar 2012

Slitt speil?

Med en gang underveis til å bli ferdig så er jeg på jakt etter et speil med noe slitt finish.
Eneste som ser noenlunde likt ut som det gjør i hodet mitt er dette fra Gjesdal Interiør.


Selve finishen altså. Størrelsen er jo alt for lite til der jeg skal ha det.

Det skal henge over et Hemnes skoskap fra Ikea, med 4 skuffer.


Jeg skal bytte knottene på det, for synes de er kjempestygge de som står på.

Veggen er 150 bred og tapeten er hvit med litt struktur i.


Og det skal matche denne knaggrekka og bilde som henger litt bortenfor.
Så hvis noen har tips til butikker jeg bør sjekke ut eller nettsider som kan besøkes er jeg evig takknemlig.

Har tenkt litt på tilhørende Hemnes speil fra Ikea. Men har ikke den slitte finishen jeg ønsker, men mulig den kan oppnås med litt pussing?

Jeg har tenkt på at jeg kan finne et gammelt speil og pusse det opp selv, men i dette tilfelle er jeg helst ute etter en "ferdig løsning" grunna tidsklemma. Det bør heller ikke veie for mye siden det skal henge på gipsvegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.