Bakgrunn

FB

onsdag 18. januar 2012

Pause

Hva er vel mer deilig enn å være inne når det blåser og er dårlig vær ute. Tiden man har pause midt på en helt vanlig onsdag i januar kan man jo bruke til å lese Interiørblad.
¨

Som skrevet før så abbonerer jeg på BoligPluss. Og igår datt det ned i postkassen min igjen. Lykkelig ble jeg da- elsker dagene rett etter det er nytt nummer ute. Først skummer jeg fort gjennom alt, så jeg vet hva jeg skal lese først og artikler jeg kan spare.

Den som måtte leses først i dette nummeret var om hjemme til Mrs Hardy. Ikke bare er hun en aktiv blogger med en veldig bra blogg jeg følger, hun bor i tillegg bare et lite stykke herfra.

Nå er pausen over, jeg må tilbake ti huslige sysler. Som idag innebærer og støvsuge første etasje. Har allerede vaska bad oppe, toalett nede og gulv på kjøkkenet. Sånn sett er det kjekt å være arbeidsledig så jeg kan bruke dagene på å vaske, og slippe det om kvelder og ikke minst i helgene.

Har tatt endel fler bilder idag så det er klart for å lage flere rom for rom innlegg. Av de rommene som er bloggbare da- tenkte å gjøre meg ferdig i andre etasje først. Men må bare finne en måte å redigere bildene på først. Noe å gjøre ikveld også!

Videre god onsdag til dere bloggere!!

1 kommentar:

  1. hyggelig ny blogg;) La meg som følger, velkommen inn til meg! Lisettes Perler...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.