Bakgrunn

FB

torsdag 19. januar 2012

Julekortoppheng

Julen er over, og nissene har ferie i eskene på loftet. De har det ganske bra der oppe, trolig litt kaldt nå som snøen kom i Sandnes idag- men likevel. Jeg er veldig glad i julekortopphenget mitt, så kan ikke vente til neste jul med å vise det.

Denne saken kjøpte jeg på Nille for litt over to år siden. Tror den opprinnelig er tenkt å ha julekort på, men her brukes den hele året.


Her er den med julekortene på. Men jeg får så mange kort at den er forlenget nedover med røde sløyfer og små klyper til å feste korte med. Kunne ikke ta bilde nærmere for da kommer det frem hvem som er på bildene.

Når det ikke er jul brukes den til å henge barnetegninger på, invitasjoner, viktige papir fra barnehagen, takkekort og diverse som er fremme en stund. Tanken var at jeg skulle henge bare barnekunst der, men siden det er endel så blir de oppbevart i en bok i stuen heller. Men lerretbildet til venstre er malt av min eldste sønn i barnehagen da han var 2,5 år og var julegave fra han.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.