Bakgrunn

FB

tirsdag 3. januar 2012

Gardiner

Jeg liker lyse lette gardiner. Mine er hvite med litt mønster i vevingen. Jeg synes gardinene skal ligge kant i kant med gulvet. Jeg liker overhodet ikke gardiner som ligger og flyter utover gulvet. Mest fordi de blir jo skitne og må vaskes ofte. Også fordi her ville ungene ikke klart å la være å pille på de. Og av rent utseende liker jeg det heller ikke.
Mange har flere sett med gardiner de bytter ut iløpet av året. Det har ikke jeg. Disse hang jeg opp en stund etter vi flytta inn i huset. Kjøpt på salg på Ellos, må ha endel lengder så det ble en høy kostnad. Men jeg er veldig fornøyde med de, så de blir nok hengende en stund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.