Bakgrunn

FB

tirsdag 31. januar 2012

Anbefaling fra Tupperware!!

Jeg har endel varer fra Tupperware i skapene.

En av de siste innkjøpene er denne flotte saken. Jeg virkelig HATER å skjære løk. Og med denne oppfinnelsen som Tupperware kaller for Herb Chopper så går jo det å hakke løk som en lek. Ingen kutta fingre, ingen tårer og snørr. Alt er bare velstand og så lett å bruke den er det jo og.


 Liten rød sak med bånd en drar i akkurat som en påhengsmotor.


 Man kutter løken lett oppi der, jeg har fått plass til en hel liten løk på en gang.


Vrir om et par ganger til en oppnår rett størrelse på bitene.


Volia, ferdig! Løk uten tårer!

Jeg har selv bare brukt den på løk og eple. Men den skal også kunne brukes på urter, skinke og nøtter blandt annet. De fleste av delene kan vaskes i oppvaskemaskin, klikk bare av lokket med vrimekanismen på. Jeg har ikke vasket knivene i oppvaskemaskin, fordi det generellt sett ikke anbefales å ha skarpe kniver i. Usikker på hva jeg betalte, men tror det var rundt 400 eller noe. 


2 kommentarer:

  1. Den så jo faktisk veldig smart ut. Slipper løklukt på skjærebrettene også :)

    SvarSlett
  2. Ja, og ikke minst løklukt på hendene. Det er nesten det beste synes jeg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.